sziasztok!
MELYEKKEL SEGÍTENI TUDLAK BENNETEKET AZ ESKÜVŐSZERVEZÉS ÚTVESZTŐJÉBEN.
tanácsadás
…ti szerveztek, de kell egy kis segítség.
Abban az esetben, ha ti szeretnétek szervezni az esküvőtöket, de biztosak akartok lenni abban, hogy a Nagy Napon megbízható szolgáltatók dolgoznak veletek, ezt a csomagot ajánlom számotokra.
A csomag tartalma:
Egyszeri személyes találkozó Pest megyében vagy online – díjmentes, egyéb esetben kiszállási díj 150 Ft/km
Kéréseiteknek és igényeiteknek megfelelő szolgáltatói lista összeállítása (helyszín, fotós, videós, zenekar, cukrász, fodrász, sminkes, dekoratőr, ruhaszalon, ceremóniamester stb.)
Tanácsadás: szokások, fontos tudnivalók, bevonuló és szertartás zenék, ültetés, meghívó szöveg minták, köszönetajándék ötletek, javaslatok stb.
Szolgáltatói ajánlatok bekérése, szerződések ellenőrzése
A szervezés folyamatában és a Nagy Napon sem veszek részt, hiszen Ti szeretnétek megszervezni életetek legszebb napját úgy, ahogy elképzeltétek.
A személyes vagy online találkozón túl sem engedem el a kezeteket, munkaidőben telefonon vagy emailen szívesen válaszolok kérdéseitekre, ha elakadnátok pár fontos dologgal, szakmai segítséget nyújtok. Ezt két alkalommal vehetitek igénybe.
Csatlakozzatok zárt Facebook közösségemhez, ahol szakmai tanácsaimmal díjmentesen segítek a házasulandó pároknak, esküvőszervező menyasszonyoknak.
Amennyiben ezen felül is szükségetek lenne a szakmai segítségemre, a tanácsadás kedvezményes óradíja számotokra 9.900 Ft (AAM).
Igény esetén esküvői weboldal készítése +55.000 Ft (AAM)
GRÁTISZ:
Részletes esküvői „to do” list.
részleges
…rád bízzuk a szervezést, de a CM majd koordinálja.
Szeretnétek, hogy az esküvőszervezés időszaka stresszmentesen zajlódjon? Nincs időtök vagy energiátok felkeresni a legjobb szolgáltatókat és folyamatosan tartani velük a kapcsolatot? Engedjétek, hogy levegyem a terhet a vállatokról, majd az esküvő előtti hétben minden információt átadjak a ceremóniamesternek/vőfélynek,
aki koordinálja a Nagy Napotokat
A csomag tartalma:
Személyes találkozó legfeljebb három alkalommal
Kéréseiteknek és igényeiteknek megfelelő szolgáltatói lista ajánlása (helyszín, fotós, videós, zenekar, cukrász, fodrász, sminkes, dekoratőr, ruhaszalon, ceremóniamester stb.)
Legfeljebb 3 helyszín személyes megtekintése
A szimpatikus szolgáltatóktól árajánlatok bekérése, továbbítása részetekre
A kiválasztott szolgáltatókkal történő szerződéskötés lebonyolítása, továbbítása részetekre
Segítek az egyházi és polgári szertartás ügyintézésében
Menyasszony és vőlegény öltözékéhez ajánlok üzletet/szalont
Igény esetén:
– időpont egyeztetés próbasminkre, próbahajra
– menyasszonyi ruhapróbára időpont egyeztetés szalonnal/varrónővel
– ruhapróbán való részvétel
Költségvetés elkészítése, nyomon követése, fizetési ütemezés figyelése
Javaslat szülőköszöntő ajándék, köszönőajándék, kellékbérlés témakörben
Részletes forgatókönyv készítése és egyeztetése a szolgáltatókkal,melyet a Nagy Nap előtt át is küldök részükre. A ceremóniamesterrel vagy vőféllyel előzetesen egyeztetek minden részletről, hiszen ő fogja levezényelni az esküvőtöket, én nem leszek jelen.
Az esküvő napjáig folyamatosan kell, hogy tartsuk a kapcsolatot. Munkaidőben kereshettek telefonon vagy emailen bármikor, melyre minden esetben munkaidőben válaszolok majd.
Csatlakozzatok zárt Facebook közösségemhez, ahol szakmai tanácsaimmal díjmentesen segítek a házasulandó pároknak, esküvőszervező menyasszonyoknak.
Amennyiben ezen felül is szükségetek lenne a szakmai segítségemre, a tanácsadás kedvezményes óradíja számotokra 9.900 Ft (AAM).
Igény esetén esküvői weboldal készítése +55.000 Ft (AAM)
GRÁTISZ:
Részletes esküvői „to do” list.
esküvőszervezés és lebonyolítás
…önfeledt esküvőszervezést szeretnénk, ezért minden feladatot rád bízunk.
Bízzátok rám a teljes szervezést és leveszem a terhet a vállatokról és a családotok, barátaitok válláról is. Szeretném megkönnyíteni számotokra a jegyesség és az esküvőszervezés időszakát, hogy ti a lényegre, azaz egymásra koncentrálva, felhőtlenül éljétek át.
A csomag tartalma:
Személyes találkozó legfeljebb három alkalommal
Kéréseiteknek és igényeiteknek megfelelő szolgáltatói lista ajánlása (helyszín, fotós, videós, zenekar, cukrász, fodrász, sminkes, dekoratőr, ruhaszalon, ceremóniamester stb.)
Maximum 3 helyszín személyes megtekintése
A szimpatikus szolgáltatóktól árajánlatok bekérése, továbbítása részetekre
A kiválasztott szolgáltatókkal történő szerződéskötés lebonyolítása, továbbítása részetekre
Segítek az egyházi és polgári szertartás ügyintézésében
Menyasszony és vőlegény öltözékéhez ajánlok üzletet/szalont
Időpont egyeztetés próbasminkre, próbahajra
Menyasszonyi ruhapróbára időpont egyeztetés szalonnal/varrónővel
Igény esetén ruhapróbán való részvétel
Költségvetés elkészítése, nyomon követése, fizetési ütemezés figyelése
Javaslat szülőköszöntő ajándék, köszönőajándék, kellékbérlés témakörben
Részletes forgatókönyv készítése és egyeztetése a ceremóniamesterrel vagy vőféllyel és a többi szolgáltatóval, melyet a Nagy Nap előtt át is küldök részükre.
A nagy nap lebonyolítása, maximum 12 óra rendelkezésre állás.
Az esküvő napjáig folyamatosan kell, hogy tartsuk a kapcsolatot. Munkaidőben kereshettek telefonon vagy emailen bármikor, melyre minden esetben munkaidőben válaszolok majd.
Csatlakozzatok zárt Facebook közösségemhez, ahol szakmai tanácsaimmal díjmentesen segítek a házasulandó pároknak, esküvőszervező menyasszonyoknak.
Amennyiben ezen felül is szükségetek lenne a szakmai segítségemre, a tanácsadás kedvezményes óradíja számotokra 9.900 Ft (AAM).
Igény esetén esküvői weboldal készítése +55.000 Ft (AAM)
GRÁTISZ:
Részletes esküvői „to do” list;
extrán teljes körű
…rád bízzuk a teljes szervezést és lebonyolítást, extra kéréseink is lesznek / külföldön élünk.
Bízzátok rám a teljes szervezést és leveszem a terhet a vállatokról és a családotok, barátaitok válláról is. Szeretném megkönnyíteni számotokra a jegyesség és az esküvőszervezés időszakát, hogy ti a lényegre, azaz egymásra koncentrálva, felhőtlenül éljétek át.
A csomag tartalma:
Személyes találkozó legfeljebb három alkalommal
Kéréseiteknek és igényeiteknek megfelelő szolgáltatói lista ajánlása (helyszín, fotós, videós, zenekar, cukrász, fodrász, sminkes, dekoratőr, ruhaszalon, ceremóniamester stb.)
Maximum 3 helyszín személyes megtekintése
A szimpatikus szolgáltatóktól árajánlatok bekérése, továbbítása részetekre
A kiválasztott szolgáltatókkal történő szerződéskötés lebonyolítása, továbbítása részetekre
Segítek az egyházi és polgári szertartás ügyintézésében
Menyasszony és vőlegény öltözékéhez ajánlok üzletet/szalont
Időpont egyeztetés próbasminkre, próbahajra
Menyasszonyi ruhapróbára időpont egyeztetés szalonnal/varrónővel
Igény esetén ruhapróbán való részvétel
Költségvetés elkészítése, nyomon követése, fizetési ütemezés figyelése
Javaslat szülőköszöntő ajándék, köszönőajándék, kellékbérlés témakörben
Részletes forgatókönyv készítése és egyeztetése a ceremóniamesterrel vagy vőféllyel és a többi szolgáltatóval, melyet a Nagy Nap előtt át is küldök részükre.
A nagy nap lebonyolítás maximum 12 óra rendelkezésre állás.
Az esküvő napjáig folyamatosan kell, hogy tartsuk a kapcsolatot. Munkaidőben kereshettek telefonon vagy emailen bármikor, melyre minden esetben munkaidőben válaszolok majd.
Csatlakozzatok zárt Facebook közösségemhez, ahol szakmai tanácsaimmal díjmentesen segítek a házasulandó pároknak, esküvőszervező menyasszonyoknak.
Amennyiben ezen felül is szükségetek lenne a szakmai segítségemre, a tanácsadás kedvezményes óradíja számotokra 9.900 Ft (AAM).
Igény esetén esküvői weboldal készítése +55.000 Ft (AAM)
GRÁTISZ:
Részletes esküvői „to do” list;
01
Tengerparti esküvőről álmodoztok? Szeretnétek összekötni az esküvőt egy izgalmas külföldi utazással? Népszerű esküvői helyszínek, desztinációkat kínálunk. Itt megtalálsz mindent, ami egy tökéletes külföldi esküvőhöz szükséges!
02
A Nagy Nap után ünnepeljétek házas életetek első napjait exkluzív utazással! Saját igényeitekre szabott utazás csodás desztinációkra. Thaiföld, Mauritius, Mexikó, Hawaii…Ti hova utaznátok?